maltepe escort side escort tuzla escort sex video kartal escort istanbul escort atakoy escort sisli escort etiler escort pendik escort beylikduzu escort beylikduzu escort bayan kartal escort kartal escort kartal escort kartal escort kartal escort astropay astropay astropay astropay astropay avcilar escort beylikduzu escort ankara escort pendik escort pendik escort pendik escort pendik escort pendik escort
Прийом громадян - Шпола - Офіційна сторінка Шполянської районної державної адміністрації

Анонси

1 2 3 4 5

Оголошення

1 2 3 4 5

Громадська думка

Як давно Ви проживаєте у Вашому населеному пункті?
 

Привітання

Вітаємо з днем народження

Курінного Бориса Леонтійовича

10 квітня

З днем народження щиро вітаєм, Щастя і здоров’я Вам бажаєм, Хай сміється доля ,як калина в лузі, Нехай будуть поруч добрі, вірні друзі.


Похила Андрія Михайловича

11 квітня

Хай постiйний успiх, радiсть i достаток, Сиплються до Вас, немов вишневий цвiт. Хай життевий досвiд творить з буднiв свята, А Господь дарує довгих-довгих лiт!


Кутового Вадима Олександровича

15 квітня

З Днем народження вітаєм, Щастя й долі Вам бажаєм, Здоров’я небесної благодаті, Миру й злагоди у хаті. Хай здоров'я, радість і достаток, Сиплються не мов вишневий цвіт, Хай малює доля з буднів свято, І дарує Вам багато літ!


Чепігу Аллу Олександрівну

16 квітня

Калиною радість в душі хай квітує, Сопілка любові хай серце хвилює, А роси ранкові безмежно і щиро, Щоденно дарують наснагу і силу! З Днем народження вітаєм ! Добра і радощів бажам, Здоров’я на усі літа, Хай в серці квітне доброта.


Начос Ларису Михайлівну

19 квітня

Хай здоров’я, радість і достаток, Сиплються немов вишневий цвіт Хай малює доля з буднів свято, І дарує Вам багато літ!


Фоменка Бориса Сильвейстровича

19 квітня

Хай квітне доля у роках прекрасних, Господь дарує радість і здоров’я. Хай кожен ранок з неба сонцем ясним Осяє Вас і світлом, і любов'ю!


Кирченко Наталію Петрівну

20 квітня

Бажаємо світлої радості й сили, Ласкавої долі, добра і тепла, Щоб ласку Вам слало небесне світило, Здоров’ям наповнила рідна земля


Дзюбу Наталію Василівну

22 квітня

Із Днем народження вітаєм ! Добра і радощів бажаєм, Здоров’я на усі літа, Хай в серці квітне доброта.


Лозового Анатолія Івановича

23 квітня

Нехай здоров’я завжди добрим буде, Щоб в роботі ладилось усе, За справи добрі хай шанують люди, У дім хай доля затишок несе. Хай горе обходить завжди стороною, А щастя приходить і ллється рікою! Бажаєм тепла, і добра, і любові! Хай Господь дарує многії літа, А в серці довіку живе доброта.


Курінну Оксану Миколаївну

23 квітня

Калиною радість в душі хай квітує, Сопілка любові хай серце хвилює, А роси ранкові безмежно і щиро, Щоденно дарують наснагу і силу!


Потапенко Ольгу Гаврилівну

27 квітня

З днем народження щиро вітаєм, Щастя і здоров’я Вам бажаєм, Хай сміється доля ,як калина в лузі, Нехай будуть поруч добрі, вірні друзі.


Грімову Людмилу Олександрівну

28 квітня

Святковим розмаїттям Хай буде все життя, Казковим довголіттям Серед краси й добра.


Дубика Олександра Анатолійовича

29 квітня

Нехай кожна мить буде повна надії і нехай пощастить здійснити усі свої мрії! Удачі, натхнення й духовного росту, Хай буде в житті усе легко та просто!


Курінну Альону Юріївну

30 квітня

Бажаємо миру і світлої долі, Запалу, енергії, сили доволі. Творчого вогнику, віри й наснаги, Щедрості серця, людської поваги. На довгих стежках Вашої ниви Будьте завжди Ви здорові й щасливі!


Новини відділу Держгеокадастру

Прийом громадян
Про електронне звернення
Середа, 23 листопада 2016, 09:06

  28 жовтня 2015 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (№577-VIII від 02.07.2015 року) яким передбачено, що письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
   Електронне звернення у Шполянську районну державну адміністрацію можна надіслати на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду  
   Звертаємо увагу, що електронне звернення має бути оформлене належним чином відповідно до вимог вищевказаного Закону.

  Зокрема, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
   Також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

 

 

 

Порядок
взаємодії райдержадміністрації, сільвиконкомів, інших органів виконавчої влади в районі із забезпечення оперативного реагування на звернення
громадян, що надходять на телефонну «Гарячу лінію» голови районної
державної адміністрації

 

1. Цей Порядок визначає механізм взаємодії райдержадміністрації - сільвиконкомів, інших органів виконавчої влади в районі із забезпечення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять на телефонну «Гарячу лінію» голови районної державної адміністрації.
2.Телефонна «Гаряча лінія» працює у робочі дні тижня з 8.00 до 17.00 : за телефоном 5-22-27.
3.Усі телефонні дзвінки щоденно реєструються спеціалістами сектору правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації на електронних картках обліку звернень громадян, що надходять на «Гарячу лінію» голови районної державної адміністрації (картка додається) та реєстраційних журналах.
4. Сектор правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації щоденно до 17.00 опрацьовує зазначені звернення, визначає виконавців, при необхідності узгоджує питання з першим заступником, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації, та передає їх у відділ документообігу та контролю апарату райдержадміністрації для відправки електронною поштою.
5.У сільвиконкомах, структурних підрозділах райдержадміністрації, інших органах виконавчої влади в районі визначається посадова особа на рівні заступника керівника органу, яка відповідає за забезпечення оперативного розгляду звернень.
6. Сільвиконкоми, структурні підрозділи райдержадміністрації, інші органи виконавчої влади в районі забезпечують об'єктивний розгляд звернень, перевіряють викладені факти, приймають відповідні рішення.
7. Про результати розгляду звернення сільвиконкоми, структурні підрозділи райдержадміністрації, інші органи виконавчої влади в районі повідомляють заявників та райдержадміністрацію протягом 10 днів, а у разі неможливості вирішити питання за цей час надають обґрунтування із зазначенням причин неможливості вирішення питання. Максимальний розгляд звернень становить 15 днів.
8.Інформація про результати розгляду звернення вноситься сільвиконкомами, структурними підрозділами райдержадміністрації, іншими органами виконавчої влади в районі до картки обліку звернень громадян, що надходять на «Гарячу лінію» голови районної державної адміністрації та передається електронною поштою до райдержадміністрації з приміткою телефонна „Гаряча лінія".
9. Після отримання інформації про результати розгляду звернення та
зняття звернення з контролю спеціаліст сектора правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації робить відповідні відмітки про виконання у журналі реєстрації.
У разі якщо за результатами розгляду порушене автором звернення питання не вирішено роздруковується карта обліку звернень громадян на «Гарячу лінію», яка передається першому заступнику, заступникам голови, керівнику апарату райдержадміністрації для прийняття рішення.
10. У разі якщо заявник повторно звернувся на телефонну «Гарячу лінію» голови районної державної адміністрації реєструється повторне звернення, яке передається для розгляду першому заступнику, заступнику голови, керівнику апарату райдержадміністрації для аналізу причин, що
зумовили громадянина повторно звернутися, та вжиття заходів реагування.
11. За необхідності спеціалісти сектору правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації у телефонному режимі інформують громадян про результати розгляду звернення.

 

 
Про роботу зі зверненнями громадян

 

Про роботу органів виконавчої влади Шполянського району щодо  реалізації в 2017 році вимог  чинного законодавства з питань звернень громадян

 

  Упродовж 2017 року у райдержадміністрації розглянуто 505 звернень громадян. Із загальної кількості 225 звернень було подано на особистих прийомах громадян, 280 – надійшло поштою,( з них 171 отримано з обласного контактного центру, 43 з облдержадміністрації).
За 2017 рік своїм конституційним правом на звернення скористалось 1203 громадян, що на -10,2 відсотка менше відповідно до минулого року.
  Протягом 2017 року найбільше у абсолютних цифрах розглянуто звернень жителів:
м.Шпола – 269 (53,3 від загальної кількості звернень громадян);
с.Матусів– 28 (4,4 відсотка);
с.Сигнаївка– 25 (4,9 відсотка);
с.Лебедин – 27(5,3 відсотка)
  За 2017 рік на розгляд до райдержадміністрації з органів влади вищого рівня з урахуванням звернень, що надійшли з обласного контактного центру надійшло 214 звернень проти 380 за аналогічний період минулого року.
  В значній кількості звернень надісланих на розгляд до органів влади вищого рівня порушувались питання соціального захисту, питання аграрної політики, комунального господарства.
  Особлива увага в райдержадміністрації приділяється розгляду звернень громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Такі звернення беруться на особистий контроль керівництвом райдержадміністрації і розглядаються першочергово.
  Протягом січня-грудня 2017 року на адресу райдержадміністрації надійшло 172 звернення громадян, які потребують соціального захисту та підтримки. Найбільш актуальними питаннями, що порушувались у зверненнях зазначеної категорії громадян, залишаються питання, надання матеріальної допомоги.
  Станом на 01.01.2018 з районного бюджету одноразову матеріальну допомогу отримали 326 осіб на суму 210600 грн.
  Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації видано 28 путівок особам з інвалідністю та 1 супроводжуючому інваліда І групи на санаторно-курортне лікування; виплачено компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів – 32 особи на суму 8977,19 грн. та компенсації на транспортне обслуговування 32 інвалідам на суму 12021,44 грн.; виплачено одноразової допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам 30 особам на суму 19451 грн.
  В райдержадміністрації щомісячно проводиться аналіз звернень громадян, виявляються причини, що породжують звернення громадян, та вживаються заходи щодо їх упередження та усунення.
  На особливому контролі перебували колективні звернення, оскільки вони відображають проблеми трудових колективів, жителів окремих населених пунктів.
  Впродовж 2017 року у райдержадміністрації розглянуто 21 колективне звернення громадян, що становить 4,2 відсотка від загальної кількості звернень. Найбільше звернень надійшло від жителів с.Сигнаївка (5 або 23,8 відсотка від загальної кількості колективних звернень), м.Шпола (10, або 3,70 відсотка від загальної кількості колективних звернень).
  В райдержадміністрації значна увага приділяється організації особистих прийомів громадян.
  Розпорядженням райдержадміністрації від 23.10.2016 №356 «Про внесення змін до розпорядження районної державної адміністрації від 26.07.2010 №387» затверджено порядок організації та прийому громадян в Шполянській райдержадміністрації та графіки прийому керівництвом райдержадміністрації та керівниками структурних підрозділів.
  Протягом 2017 року на особистих прийомах розглянуто 225 звернень проти 133, що на 92 звернення більше ніж в минулому році.
  На Веб-сайті райдержадміністрації розміщено графіки особистого прийому громадян головою, першим заступником, заступником голови райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. Щоквартально оновлюються матеріали щодо звернень громадян, розглянутих в райдержадміністрації.
  В райдержадміністрації продовжує функціонувати прямий телефонний зв’язок «Гаряча лінія».
  Щотижнево головою райдержадміністрації на апаратних нарадах з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та інших органів виконавчої влади в районі зверталась увага на посилення виконавської дисципліни щодо розгляду звернень громадян, у тому числі, що надходять на «Гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації, «Урядову гарячу лінію». Всі дзвінки оперативно прийняті та відпрацьовані, надана допомога у вирішенні піднятих питань.
  У зверненнях громадян, розглянутих у січні-грудні 2017 року в райдержадміністрації, порушено 521 питання, що на -23,8 відсотка менше, ніж у 2016 році.
  Найбільш актуальними продовжують залишатися питання соціального захисту – 368, або 70,6 відсотка від загальної кількості звернень.     Кількість таких звернень зменшилась на 23,8 відсотка у порівнянні з минулим роком. Найбільше звернень такого змісту надійшло від жителів м.Шпола (220).
  На другому місці за кількістю звернень перебувають питання аграрної політики – 42, або 8,06 відсотка від загальної кількості, що на -34,3 відсотка менше до аналогічного періоду минулого року. Найбільше звернень такого змісту надійшло від жителів м.Шпола(6).
  На третьому місці за кількістю звернень перебувають питання комунального господарства (23), або 4,4 відсотка від загальної кількості звернень. Їх кількість зменшилась на -30,3 відсотка в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Найбільше звернень такого змісту надійшло від жителів м.Шпола (13). Жителів району з цього питання найбільше хвилюють питання ремонту доріг, послуг з газопостачання.
  На контролі в райдержадміністрації перебувало вирішення 521 питань порушених у зверненнях громадян. Практично всі звернення розглянуто у визначений законодавством термін, заявникам надані письмові відповіді.
  Станом на 01січня 2018 року 311 звернень вирішено позитивно.
  Щомісячно працівниками сектору правового забезпечення та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації в структурних підрозділах райдержадміністрації проводяться Дні контролю.
  Робота щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" продовжується.



Головний спеціаліст сектору правового
Забезпечення та розгляду звернень громадян                                                           Г.Ю.Колос

 

 

 

 

 
Графіки прийому

ГРАФІК

особистого прийому громадян головою райдержадміністрації, першим  заступником, заступниками голови райдержадміністрації, керівником апарату райдержадміністрації

 

Посада 

Функціональні повноваження з питань:

Дні місяця

Години 

Голова районної державної адміністрації

 

Перша середа.

третя середа

 

за окремим графіком

09.00-12.00

16.00-19.00

 

виїзні прийоми

Перший заступник голови районної державної адміністрації

економіки, промисловості, транспорту, зв’язку, інвестиційної політики, підприємництва, праці та соціального захисту населення, житлово-комунального господарства, ПЕК

Перша, п’ятниця

третя п’ятниця

 

 

за окремим графіком

09.00-13.00

   14.00-17.00

 

 

виїзні прийоми

Заступник голови районної державної адміністрації

гуманітарної сфери діяльності

Четверта субота

другий вівторок

 

за окремим графіком

09.00-12.00

16.00-19.00

 

виїзний прийом  

 

 

 

 

 

Керівник апарату районної державної адміністрації

організації роботи апарату райдержадміністрації

Перший понеділок

другий понеділок

третя субота

09.00-13.00

09.00-13.00

10.00-13-00

 

 

      

 

 

 

ГРАФІК

особистого прийому громадян керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації

 

 

Посада

Дні місяця

Години

прийому

Місце проведення прийому, телефон для

довідок

Завідувач сектору економічного розвитку  райдержадміністрації

 

Перший, другий вівторок,

четверта субота

 

за окремим графіком

10.00-12.00

 

9.00-12.00

м. Шпола, вул.Лозуватська,60, каб.205 ,тел. 5-22-27

 

виїзні прийоми

Начальник фінансового управління

 

щопонеділка

щоп’ятниці

перша субота

 

за окремим графіком

09.00-13.00

 

 

м.Шпола,

вул.Соборна, 18,

тел.5-20-11

 

 

виїзні прийоми

Начальник управління соціального захисту населення

 

Другий, третій вівторок

перша субота 

 

за окремим графіком

09.00-13.00

 

 

м. Шпола,

вул. Соборна

 тел. 5-21-69

 

виїзні прийоми

Начальник відділу освіти, у справах сім"ї, молоді та спорту райдержадмінісрації

 

Перший, четвертий четвер

третя субота

 

 

за окремим графіком

14.00-17.00

 9.00-12.00

 

 

м. Шпола,

вул. Соборна,18,

тел. 5-22-51

 

 

виїзні прийоми

Начальник управління агропромислового розвитку

Друга, четверта середа

третя субота 

 

 

за окремим графіком

09.00-13.00

 

 

 

м. Шпола, вул.Лозуватська,60,

       тел. 5-25-79

 

виїзні прийоми

 

 

 

 

 

 

  

Начальник відділу містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства

Перша, третя середа

перша субота

 

 

за окремим графіком

09.00-13.00

 

м. Шпола, вул.Лозуватська,60,

тел. 5-30-50

 

виїзні прийоми

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації

 

 

Друга, четверта середа

третя субота

 

за окремим графіком

09.00-13.00

 

м. Шпола, вул.Лозуватська,62,

тел. 5-23-02

виїзні прийоми

 

 

 

 

 

 

 

 

Начальник служби у справах дітей райдержадміністрації

Перший, третій вівторок

друга субота

 

 

за окремим графіком

09.00-12.00

 

м. Шпола, вул.Лозуватська,60,

каб.208

тел. 5-30-50

 

виїзний прийом

Завідувач архівного сектра райдержадміністрації

щовівторка

останній четвер

 

08.00-12.00

16.00-18.00

м. Шпола, вул.Лозуватська,60,

         тел. 5-25-27