Анонси

1 2 3 4 5

Оголошення

1 2 3 4 5

Громадська думка

Як Ви оцінюєте роботу влади в умовах кризи?
 

Привітання

Вітаємо з днем народження

Шевченка Миколу Анатолійовича

22 грудня

З днем народження щиро вітаєм, Щастя і здоров’я Вам бажаєм, Хай сміється доля ,як калина в лузі, Нехай будуть поруч добрі, вірні друзі.


Квітку Оксану Василівну

2 січня

Хай постiйний успiх, радiсть i достаток, Сиплються до Вас, немов вишневий цвiт. Хай життевий досвiд творить з буднiв свята, А Господь дарує довгих-довгих лiт!


Остапчука Миколу Івановича

2 січня

З Днем народження вітаєм, Щастя й долі Вам бажаєм, Здоров’я небесної благодаті, Миру й злагоди у хаті. Хай здоров'я, радість і достаток, Сиплються не мов вишневий цвіт, Хай малює доля з буднів свято, І дарує Вам багато літ!


Запісецького Андрія Миколайовича

2 січня

Калиною радість в душі хай квітує, Сопілка любові хай серце хвилює, А роси ранкові безмежно і щиро, Щоденно дарують наснагу і силу! З Днем народження вітаєм ! Добра і радощів бажам, Здоров’я на усі літа, Хай в серці квітне доброта.


Петрова Ігоря Івановича

3 січня

Хай здоров’я, радість і достаток, Сиплються немов вишневий цвіт Хай малює доля з буднів свято, І дарує Вам багато літ!


Козоріза Юрія Олексійовича

4 січня

Хай квітне доля у роках прекрасних, Господь дарує радість і здоров’я. Хай кожен ранок з неба сонцем ясним Осяє Вас і світлом, і любов'ю!


Дубину Івана Михайловича

4 січня

Бажаємо світлої радості й сили, Ласкавої долі, добра і тепла, Щоб ласку Вам слало небесне світило, Здоров’ям наповнила рідна земля


Олійника Анатолія Володимировича

8 січня

Із Днем народження вітаєм ! Добра і радощів бажаєм, Здоров’я на усі літа, Хай в серці квітне доброта.


Колісника Василя Васильовича

13 січня

Нехай здоров’я завжди добрим буде, Щоб в роботі ладилось усе, За справи добрі хай шанують люди, У дім хай доля затишок несе. Хай горе обходить завжди стороною, А щастя приходить і ллється рікою! Бажаєм тепла, і добра, і любові! Хай Господь дарує многії літа, А в серці довіку живе доброта.


Плетіня Віталія Володимировича

30 січня

Калиною радість в душі хай квітує, Сопілка любові хай серце хвилює, А роси ранкові безмежно і щиро, Щоденно дарують наснагу і силу!


Новини відділу Держгеокадастру

Аналіз регуляторного впливу проекту розпорядження Шполянської районної державної адміністрації «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Шполянській районній державній адміністрації»
П'ятниця, 15 серпня 2014, 12:32

Аналіз розроблений на виконання та дотримання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Назва регуляторного акта: проект розпорядження Шполянської райдержадміністрації  “ Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Шполянській районній державній адміністрації. ”
Регуляторний орган: Шполянська районна державна адміністрація.
Розробник документа: сектор адміністративно – дозвільних процедур апарату райдержадміністрації .
Контактний телефон (04741) 5-31-86.

  1.  Визначення проблеми, яку планується розв’язати шляхом державного регулювання

На виконання частини десятої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги», відповідно до статей 6, 13, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядження  Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”, розпорядження Шполянської  районної державної адміністрації від 17 жовтня 2013року №272 « Про створення Центру надання адміністративних послуг Шполянської райдержадміністрації», з метою створення зручних і сприятливих умов під час отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади в Шполянському районі, створено Центр надання адміністративних послуг при Шполянській районній державній адміністрації.

На даний час адміністративні послуги, які надаються структурними підрозділами Шполянської райдержадміністрації, можна отримати у суб’єктів надання адміністративних послуг, які розміщені в різних приміщеннях, на різних поверхах будівель. Суб’єкти звернень втрачають час на пошук місцезнаходження суб’єктів надання адміністративних послуг, стоять у чергах, не зовсім розуміючи процедуру отримання відповідних адміністративних послуг. Не маючи можливості в одному приміщенні отримати декілька послуг різної спрямованості. Все це створює незручності для суб’єктів звернень, призводить до втрати їхнього часу та викликає невдоволення. Тому виникла необхідність створення постійно діючого органу, який дозволить отримувати адміністративні послуги через адміністратора, шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
Проект розпорядження райдержадміністрації «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Шполянській  районній державній адміністрації» розроблений з метою удосконалення механізму надання адміністративних послуг та приведення його у відповідність до вимог чинного законодавства, зокрема до норм Закону України «Про адміністративні послуги» та розпорядження  Кабінету Міністрів України   „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”, якими встановлено необхідність створення центрів надання адміністративних послуг та визначення переліку адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг, органом, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг.

  1.  Визначення цілей (мети) державного регулювання

 Основна мета зазначеного проекту розпорядження – це затвердження переліку адміністративних послуг, які надаватимуться через Центр надання адміністративних послуг при Шполянській  районній державній адміністрації.
Прийняття даного розпорядження надасть змогу організувати роботу Центру надання адміністративних при Шполянській районній державної адміністрації таким чином:
1) надання адміністративних послуг відбувалося у найкоротший термін та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спростити процедури отримання адміністративних послуг та поліпшити якість їх надання;
3) забезпечити відкритість, прозорість та обізнаність  суб’єктів звернень щодо вимог та порядок  надання адміністративних послуг, які надаються через адміністратора Центру.

  1.  Визначення та оцінка усіх альтернативних способів досягнень встановлених цілей

Перша альтернатива – збереження існуючого стану щодо отримання адміністративних послуг: суб’єкти звертаються за наданням адміністративних послуг безпосередньо до суб’єктів надання адміністративних послуг, що не забезпечує відкритості та прозорості, доступності до інформації по наданню адміністративних послуг, раціональної мінімізації документів та процедурних дій, що вимагається для отримання адміністративної послуги.
Тому від такої альтернативи необхідно відмовитися.
Друга альтернатива – надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг при Шполянській  районній державній адміністрації – постійно діючого робочого органу, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора, шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг, що забезпечить виконання принципів державної політики у сфері надання адміністративних послуг:
- верховенства права;
- стабільності;
-рівності перед законом;
-відкритості, прозорості;
-оперативності і своєчасності;
-доступності інформації про надання адміністративних послуг;
-захищеності персональних даних;
-раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій;
-неупередженості і справедливості;
-доступності та зручності для суб’єктів звернень.
Прийняття даного проекту розпорядження вирішить існуючу проблему щодо забезпечення чіткого визначення саме тих послуг, які надаватимуться через Центр надання адміністративних послуг при Шполянській районної державної адміністрації.

  1.  Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми

Механізмом розв'язання проблеми є затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Шполянській районній державній адміністрації, створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо отримання адміністративних послуг.
Запровадження державного регулювання та реалізація даного проекту сприятиме створенню сталих та безпечних умов для подальшого розвитку надання адміністративних послуг, встановленню чіткого порядку діяльності та взаємодії суб’єктів надання адміністративних послуг, уповноважених надавати адміністративні послуги.

  1.  Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акту.
    У разі прийняття регуляторного акту Центром надання адміністративних послуг  при Шполянській районній державній адміністрації будуть реалізовані повноваження, що надані йому Законом України «Про адміністративні послуги»,  відповідно до статей 6, 13, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання розпорядження  Шполянської райдержадміністрації від 17 жовтня 2013 року №272 «Про створення Центру надання адміністративних послуг Шполянської райдержадміністрації», Центром надання адміністративних послуг райдержадміністрації буде забезпечено надання суб’єктам звернень (фізичним та юридичним особам) адміністративних послуг, відповідно до переліку, який затверджується даним розпорядженням.
    Виконання заходів даного регуляторного акта забезпечить:
    - спрощення процедури надання адміністративних послуг, їх прозорість;
    - скорочення часу та витрат суб'єктів звернень для отримання адміністративних послуг;
    - отримання вичерпної інформації щодо вимог та порядку отримання адміністративнихпослуг;
    - забезпечення контролю за посадовими особами суб’єктів надання адміністративних послуг, строків надання адміністративних послуг;
    - тісну та ефективну співпрацю суб'єктів звернень з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадськими організаціями.
  2.  Очікувані результати від прийняття регуляторного акту

Прийняття проекту розпорядження та його реалізація сприятиме реалізації основних принципів державної політики у сфері надання адміністративних послуг у частині забезпечення оперативності, доступності та зручності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.
Проект розпорядження негативних чинників немає. Оприлюднення даного проекту та аналізу регуляторного впливу в установленому порядку забезпечить отримання зауважень та пропозицій від громадськості.
 
 Вигоди    Витрати
Сфера інтересів держави
Надання адміністративних послуг через центр надання адміністративних послуг, у відповідності із вимогами розпорядження  Кабінету Міністрів України „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”    Реалізація розпорядження не потребує витрат із державного чи місцевого бюджетів.
Сфера інтересів суб’єктів господарювання
Створення сприятливих умов надання адміністративних послуг, забезпечення прозорості, доступності, оперативності для суб’єктів звернень при наданні адміністративних послуг.    Реалізація розпорядження не потребує витрат з боку суб’єктів господарювання.
Сфера інтересів громадян
Захист інтересів громадян шляхом забезпечення доступності та високої якості надання адміністративних послуг через Центр, що дозволить всім верствам населення мати однакові можливості з їх отримання.    Реалізація розпорядження не потребує витрат з боку громадян.

  1.  Визначення строку дії регуляторного акта
    Регуляторний акт розробляється на виконання Закону України «Про адміністративні послуги», розпорядження  Кабінету Міністрів Україн „ Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”, враховуючи рекомендації Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва щодо здійснення місцевими  державними адміністраціями регуляторної діяльності у сфері надання адміністративних послуг.
    Строк дії пропонується необмежений до внесення змін до нормативно-правових актів.
    8.    Визначення показників результативності регуляторного акту

Розмір надходжень до державного та місцевого бюджетів    Не заплановано.
Кількість суб’єктів господарювання та фізичних осіб, на яких поширюється дія акту.    Дія акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання (як на юридичних, так і на фізичних осіб), що мають намір отримати адміністративні послуги.
Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта.    Реалізація проекту розпорядження не потребує додаткових матеріальних та інших витрат суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб.
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб
     Високий. Даний Проект розміщено для ознайомлення на офіційному сайті Шполянської  райдержадміністрації. Повідомлення про оприлюднення даного проекту розміщено в громадсько-політичній газеті «Шполянські вісті»


Додатковими показниками результативності даного регуляторного акта є:
- кількість позитивних та негативних відгуків суб’єктів звернень щодо діяльності Центру;
- кількість наданих через Центр адміністративних послуг, в тому числі в розрізі кожної послуги для формування рейтингу їх затребуваності суб’єктами звернень;
- кількість суб'єктів надання адміністративних послуг, які надають адміністративні послуги через Центр;
- кількість адміністративних послуг, що надаються через Центр;
- кількість наданих адміністративних послуг;
- середній час надання (розгляду) адміністративної послуги.

  1.  Визначення заходів, за допомогою яких буде відстежуватись результативність регуляторного акту
    Базове відстеження буде здійснюватися до набрання чинності даного  регуляторного акта.
    Повторне відстеження результативності регуляторного акту буде проведено через рік з дня набрання чинності регуляторного акту.
    Періодичне відстеження результативності проводиться кожні три роки після проведення повторного відстеження результативності.
    З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження результативності цього регуляторного акту буде здійснюватись статистичним методом шляхом збору та обробки інформації роботи зазначеного Центру.
    Визначення якості обслуговування також буде здійснюватися соціологічним методом на основі відгуків про роботу Центру у місцевих засобах масової інформації та періодичних анкетувань суб’єктів звернень.
    Заходи з відстеження будуть проводитись сектор адміністративно – дозвільних процедур апарату райдержадміністрації.


Завідувач сектору
адміністративно – дозвільних
процедур, державний адміністратор   
апарату  райдержадміністрації                                                       Н.М. Старцева