Анонси

1 2 3 4 5

Оголошення

1 2 3 4 5

Громадська думка

Як давно Ви проживаєте у Вашому населеному пункті?
 

Привітання

Вітаємо з днем народження

ПОТАПЕНКА ВОЛОДИМИРА МИКОЛАЙОВИЧА

5 серпня

З днем народження щиро вітаєм, Щастя і здоров’я Вам бажаєм, Хай сміється доля ,як калина в лузі, Нехай будуть поруч добрі, вірні друзі.


Кучковську Людмилу Миколаївну

5 серпня

Хай постiйний успiх, радiсть i достаток, Сиплються до Вас, немов вишневий цвiт. Хай життевий досвiд творить з буднiв свята, А Господь дарує довгих-довгих лiт!


Вареника Василя Івановича

7 серпня

З Днем народження вітаєм, Щастя й долі Вам бажаєм, Здоров’я небесної благодаті, Миру й злагоди у хаті. Хай здоров'я, радість і достаток, Сиплються не мов вишневий цвіт, Хай малює доля з буднів свято, І дарує Вам багато літ!


Скляр Наталію Дмитрівну

10 серпня

Калиною радість в душі хай квітує, Сопілка любові хай серце хвилює, А роси ранкові безмежно і щиро, Щоденно дарують наснагу і силу! З Днем народження вітаєм ! Добра і радощів бажам, Здоров’я на усі літа, Хай в серці квітне доброта.


Криворучко Тетяну Василівну

11 серпня

Хай здоров’я, радість і достаток, Сиплються немов вишневий цвіт Хай малює доля з буднів свято, І дарує Вам багато літ!


Брусліновського Івана Михайловича

17 серпня

Хай квітне доля у роках прекрасних, Господь дарує радість і здоров’я. Хай кожен ранок з неба сонцем ясним Осяє Вас і світлом, і любов'ю!


Бурлаку Олександра Юрійовича

20 серпня

Бажаємо світлої радості й сили, Ласкавої долі, добра і тепла, Щоб ласку Вам слало небесне світило, Здоров’ям наповнила рідна земля


Колотила Володимира Олександровича

21 серпня

Із Днем народження вітаєм ! Добра і радощів бажаєм, Здоров’я на усі літа, Хай в серці квітне доброта.


Лобачеву Варвару Андріївну

23 серпня

Нехай здоров’я завжди добрим буде, Щоб в роботі ладилось усе, За справи добрі хай шанують люди, У дім хай доля затишок несе. Хай горе обходить завжди стороною, А щастя приходить і ллється рікою! Бажаєм тепла, і добра, і любові! Хай Господь дарує многії літа, А в серці довіку живе доброта.


Бакуменка Івана Дмитровича

28 серпня

Калиною радість в душі хай квітує, Сопілка любові хай серце хвилює, А роси ранкові безмежно і щиро, Щоденно дарують наснагу і силу!


Пипу Анатолія Михайловича

29 серпня

З днем народження щиро вітаєм, Щастя і здоров’я Вам бажаєм, Хай сміється доля ,як калина в лузі, Нехай будуть поруч добрі, вірні друзі.


Гребенюченка Сергія Володимировича

31 серпня

Святковим розмаїттям Хай буде все життя, Казковим довголіттям Серед краси й добра.


Новини відділу Держгеокадастру

     Розпорядження

"Про введення в дію рішення конкурсного комітету з організації та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі району"

завантажити

 

План з проведення підготовки проектів регуляторних актів у 2015 році

завантажити

 

30.04.2013

Про затвердження умов конкурсу з визначення підприємства (організації) для здійснення функцій робочого органу

завантажити

 

Транспорт і зв’язок

Мережа зв’язку в районі представлена рядом підприємств та організацій: ВАТ «Шполянське АТП-17150», автостанція, залізнична станція «Шпола», «Райавтодор», поштове відділення, «Укртелеком», працює новозбудована трансляційна вежа.

Останнім часом значно покращилося транспортне сполучення між населеними пунктами району. За рахунок виконання комплексу робіт з ремонту доріг та підтримання їх у належному стані підприємством «Райавтодор» щорічно витрачається близько 5 млн. грн.. Транспортним підприємством ВАТ «Шполянське АТП-17150» здійснено 100% заміну рухомого транспортного складу на нові сучасні автобуси «Богдан» та «ПАЗ», що дало змогу на 15% збільшити обсяги пасажирських перевезень.

 

 

ВАТ “ШПОЛЯНСЬКЕ АТП-17150”

 

       В 1946 році на базі автоколони Шполянського цукрового заводу було створено підприємство «Шполянський автопарк», яке підпорядковувалося “Союззаготтранс” і нараховувало до 30 одиниць рухомого складу вантажних автомобілів. В 1946 році, з дня створення Шполянського автопарку, він займав територію біля нафтової бази. Пізніше підприємство було перенесено на вул. А. Таранця, 20, де розміщене і дотепер та має свою територію площею 3,9 га у самому центрі міста. В 1966 р. «Шполянський автопарк» було перейменовано у “Шполянське АТП - 23047”. Крім центрального парку, який був розташований в м. Шпола, діяла вантажна колона в с. Матусів, в якій налічувалося 26 одиниць вантажного транспорту. Наказом № 69 Мінтранс України від 23.03.1973 року підприємство було перейменоване у «Шполянське АТП – 23647». В ці роки багато чого було зроблено для розширення технічної бази підприємства: побудовані бокси для ремонту автомобілів та автобусів, переобладнано майстерні, замінювалися старі автомобілі, їм на заміну одержували нові, більш досконаліші, з більшою вантажопід’ємністю та пасажиромісткістю. Так, коли в 1970 році серед вантажних автомобілів переважали автомобілі марки ГАЗ-51 з вантажопід’ємністю 2.5 тони, кількість їх була 78 одиниць, то вже у 1982 році цих же автомобілів не було зовсім, а появилися нові ГАЗ-53 з вантажопід’ємністю в 4 тони, ЗІЛ-130 - 5 тон, КАЗ-608 - 7,5 тон, ЗІЛ-555 - 4,5 тонн. Пізніше і ці автомобілі поступово почали замінюватися автомобілями марок: ЗІЛ-4331, КамАЗ-5320, МАЗ-5549, МАЗ-54371. У 70-80-ті роки було розгорнуто соціалістичне змагання серед бригад та окремих водіїв. Колектив автопідприємства працював успішно, впроваджував передові методи перевезення вантажів при перевезенні зерна, цукрових буряків. Підприємство йшло завжди попереду як у районі так і серед споріднених підприємств області. У 1975 році Шполянське АТП було розділено на «Шполянське АТП – 23670», яке займалося перевезенням вантажів, та «Шполянське АТП-23113» Звенигородського АО, що займалося перевезенням пасажирів. В другій половині 1986 року на базі АТП-23670 пройшло злиття двох автопідприємств в одне - “Шполянське АТП-17150”. В 1995 році «Шполянське АТП-17150» було реорганізовано у Відкрите Акціонерне Товариство «Шполянське АТП-17150».

Основними напрямами діяльності підприємства на сьогодні є: перевезення пасажирів на міських, приміських та міжміських маршрутах; перевезення вантажів; технічне обслуговування та ремонт автомобілів; транспортно-експедиційні послуги на замовлення підприємств і населення. Підприємство має своє адміністративне приміщення, майстерні і бокси по технічному обслуговуванню та ремонту автомобілів. ВАТ «Шполянське АТП-17150» є базовим підприємством і основним перевізником у Шполянському районі. В травні 2002 року відбулися Загальні Збори акціонерів ВАТ «Шполянське АТП-17150», на яких було обрано нового керівника підприємства - Сушка Віктора Вікторовича, який є нинішнім генеральним директором ВАТ «Шполянське АТП-17150».

generealnik-director-sushko

 

 

     Вся трудова діяльність Сушка Віктора Вікторовича пов’язана з цим підприємством. Закінчив Київський національний транспортний університет і отримав вищу освіту за спеціальністю «Автомобілі і автомобільне господарство» та здобув кваліфікацію «інженер-механік». Віктор Вікторович обирався депутатом міської ради. Нині є депутатом районної ради. За сумлінну працю, його нагороджено почесним знаком «Почесний автотранспортник України». Освічений фахівець, умілий господарник, вимогливий до себе і до підлеглих, уміло і впевнено керує підприємством. Доказом цього є розширення кола клієнтів і налагоджена ефективна співпраця з відомими сьогодні підприємствами. Переймається проблемами міста та району, робить усе для того, щоб автомобільні сполучення надійно служили їх жителям. За останні роки рухомий склад підприємства оновлено на 80 %. Рухомий склад ВАТ «Шполянське АТП-17150» налічує автомобілі марки МАN – 22 одиниці; марки МАЗ моделі 543203 - 2 одиниці; марки КАМАЗ - 6 одиниць; автобуси «Богдан» - 10 одиниць; автобус ПАЗ - 4230 – 1 одиниця; автобус ПАЗ - 4234 – 2 одиниці; автобус ПАЗ - 32051 – 8 одиниць. Автобусами «Богдан» та ПАЗ здійснюється перевезення пасажирів на міських, приміських та міжміських маршрутах.

avtopark

 

      Підприємство здійснює перевезення вантажів по Україні та за її межами, має довгострокові договори на перевезення з «Харків-пиво», «Миколаїв-пиво», «Курочка ряба». За останні роки проведено реконструкцію підприємства, повністю автоматизовано бухгалтерський облік, проведено благоустрій території, зроблено ремонт адміністративних приміщень, ремонт боксів по технічному обслуговуванню і ремонту автомобілів.

slavnuy-zagin-vodiiv-profesionaliv

     Спеціалісти у своїй роботі використовують найновіші розробки у галузі інформаційних технологій, що дає можливість планувати і організовувати перевезення вантажів максимально ефективно і своєчасно забезпечуючи при цьому оптимальні результати, що є запорукою взаємовигідної співпраці. Працюючи в умовах жорсткої конкуренції між аналогічними підприємствами і приватними перевізниками, які працюють у більш сприятливих умовах, автопідприємство витримує конкуренцію на ринку перевезень і є одним із кращих споріднених підприємств області. Приділяється увага матеріальному заохоченню працівників, соціально-побутовим питанням, виробничій санітарії, естетичному стану виробничих об’єктів і території. Для працівників підприємства працює їдальня з комплексним обідом. Проводиться оздоровлення та відпочинок працівників за рахунок підприємства. Підприємство надає матеріальну допомогу колишнім працівникам, малозабезпеченим людям, які звертаються за допомогою. Надається матеріальна допомога школам, хору ветеранів, футбольній команді, районному будинку культури. Приймається активна участь у культурно-масових заходах районного та міського масштабу.

vischi-nagorodi-pidpruemstva

 

     ВАТ «Шполянське АТП-17150» за сумлінну працю та вагомий внесок у розвиток транспортного комплексу України неодноразово відзначалося грамотами і відзнаками Міністерства транспорту та Держдепартаменту, є Лідером транспортної галузі 2005 року, Лідером товарів і послуг 2006 року, Лауреатом всеукраїнської акції «Лідер товарів і послуг України» 2007 року в галузі транспорту. У найближчому часі підприємство має намір придбати в лізінг 6 автомобілів марки МАN ТGА 26.413, 6 причепів марки GOEGEL та 4 автобуси марки МАN R12 LION’S REGIO випуску 2007-2008 років.

     Кредо підприємства ВАТ «Шполянське АТП-17150» - «Все для людей, все заради людей».

kolektiv-atp-11750

 

 

 

 

Філія “Шполянський райавтодор”

ДП “Черкаський облавтодор”

 

Ця потужна шляхобудівельна організація створена після звільнення району від німецьких загарбників у 1944 році під назвою "Районний відділ шляхового будівництва". З 1975 року це вже була «Районна шляхова ремонтно-будівельна дільниця», з 2000 року – «Шполянське районне шляхове підприємство», а з липня 2002 року – філія "Шполянський райавтодор" ДП “Черкаський облавтодор”. Та незалежно від назви, функції залишаються без змін. Це - будівництво, реконструкція, ремонт та експлуатаційне утримання доріг загального користування в межах району. Керівниками підприємства були Олексій Дмитрович Клименко, Тимофій Кирилович Дерев'янко, з 1974 до 2000 року - Зданевич Во­лодимир Флоріанович. Під його керівництвом невеличка шляхоремонтна організація досягла свого апогею в розвитку, перетворившись на велике шляхобудівельне підприємство. 26 років очолюючи колектив, Володимир Флоріанович вивів його у передовий не лише в районі, але й в області. Володимиру Флоріановичу Зданевичу присвоєно звання «Заслужений будівельник України». Шля­ховики постійно з року в рік перевиконують планові завдання. У 1980-х роках колективу неодноразово вручався Перехідний Червоний Прапор за першість у змаганні серед підприємств області. Високі виробничі показники роботи підприємства збереглися і в 1990-х роках. Так, план будівництва доріг у 1993 році виконано на 120 відсотків, обсяг робіт капітального та середнього ремонту доріг - на 106 відсотків.

Успіхам сприяє міцна виробнича база: потужний ав­томобільний парк, вдосталь нових сучасних дорожніх ме­ханізмів. Побудовано механічні майстерні, автоматизовану заправку, капітальні сховища пально-мастильних матеріалів, електрокотельню, гаражі, споруди адміністративного та по­бутового призначення. Мережа шляхів загального користування, які обслуговує філія «Шполянський райавтодор», становить понад 340 кілометрів. З них залишилось ґрунтових лише 12,1 км, а решта - з твердим пок­риттям. Належна увага приділяється благоустрою і об­лаштуванню доріг; підвищенню безпеки руху. Завершено бу­дівництво доріг з твердим покриттям у всіх населених пунктах району. Мости капітально перебудовані. До складу підприємства входить Васильківська бітумна база та асфальтобетонний завод. З травня 2000 року керівником підприємства став Варламов Олег Олек­сійович, який очолює підприємство і донині.

Філія "Шполянський райавтодор" - школа передового досвіду. Трудівники конкретними справами доводять, що комп­лексний розвиток підприємства на основі високого технічного рівня дозволяє вирішувати питання покращення умов праці, зростання її продуктивності, соціального розвитку, підвищення ефективності виробництва.

 

 

 

 

 

 

ЦТП № 19 м. Шпола Черкаської філії ВАТ Укртелеком.

 

Кількість працюючих по Шполянському цеху телекомунікаційних послуг налічує 67 осіб. Начальник ЦТП № 19 (м. Шпола) – Білецький Сергій Михайлович.

У 1944-50-х роках підприємство мало назву «Шполянська райконтора зв’язку». Після війни відбувалися відновлення всіх галузей зв’язку. У невеликому приміщенні тіснилися служби поштового зв’язку, операційний зал, сортувальна каса і комутатор. Будівля була розміщена на розі вулиць Пролетарська і Червоноармійська. Відомчий транспорт складався з одного автомобіля і двох пар коней. Ручний комутатор мав ємність 120 номерів і обслуговував в основному підприємства, організації і сільські ради. Обладнання радіотрансляційного вузла потужністю 100 ВАТ було розміщено на другому поверсі невеликого будинку, на місці якого тепер знаходиться кінотеатр «Космос». Радіовузол забезпечував у той час роботу близько сотні радіоточок. У1969 році в експлуатацію був зданий новий будинок зв’язку. Це триповерхова споруда, в якій розміщені всі служби електричного і поштового зв’язку, побутові і службові приміщення. Цікавий факт: центральну АТС-ДК-54 було змонтовано ємністю 1100 номерів 13 березня 1970 року, це була 13-та АТС в Черкаській області. Станція мала 13 рядів обладнання, 13 захисних громполос і штат працівників, які обслуговували АТС також складався з 13 працівників. У 1976 році обладнання АТС було розширено до 1800 номерів. В 1986 році нумерація АТС з чотирьохзначної була замінена на п’ятизначну та добавилося обладнання ще на 1000 номерів. На протязі 1986-99-х рр. було розширено ємність станції до 5100 номерів.

brugada-silskogo-telefonnogo-zvyazke

Радіотрансляційний вузол був перенесений зі старого приміщення в нове в 1969 році, мав потужність 5 кВт і обслуговував близько 100 абонентів. Комутаторний зал знаходився також на третьому поверсі і дев’ять телефоністок надавали послуги міжміського зв’язку жителям міста та сіл району. Телеграф та переговорний пункт розміщувався на першому поверсі. У 1975 році до двох діючих телеграфних апаратів добавилося ще п’ять апаратів за напрямками: Черкаси – 4 апарати, Городище – 1 апарат, Шпола-цукровий завод – 1 апарат і Шпола-Матусів – 1 апарат. Підсилюючий пункт, який забезпечував міжміський зв'язок, був заснований у 1975 році. Роботу ПП забезпечувало п’ятеро фахівців. До одного ряду обладнання, яке забезпечувало безперебійний міжміський зв'язок добавилося ще сім рядів. У 1970 році Шполянський цех електрозв’язку підпорядковувався Звенигородському експлуатаційному технічному вузлу зв’язку. У 1995 році поштовий зв'язок відокремився від електрозв’язку і було утворено два підприємства. Підприємство електрозв’язку мало назву РВЕЗ (районний вузол електрозв’язку) ”Шполарайтелеком”. У липні 1998р. відбулася реорганізація підприємства, після чого назва змінилася на Центр електрозв’язку № 9 (м. Шпола). До його складу входив Городищенський цех електрозв’язку. У липні 2001 року при черговій реорганізації назва підприємства змінилась на Цех електрозв’язку № 11 (м. Шпола) Центру № 5 (м. Сміла). А з 1 квітня 2009 року назву цеху замінено на Цех телекомунікаційних послуг № 19 (м. Шпола) в складі Черкаської філії ВАТ “Укртелеком”.

dokumentatciya-na_silskiy-ats

Кращими працівниками в часи розвитку електрозв’язку були Ветушко Сергій Михайлович, Жолобіцький Анатолій Олексійович, Плосконос Борис Якович, Покотило Віктор Дмитрович, Вдовик В’ячеслав Максимович, Рижий Микола Трифонович.

elektromonter-elektrozvyazku-v-Pohilko

З року в рік галузь зв’язку розвивається. В світ цифрових технологій нарешті ввійшла і Шпола. Так, у 2007 році було розпочато монтаж сучасної цифрової ЕАТС системи “Дніпро” вітчизняного виробника, гіганта машинобудування Дніпровського машинобудівного заводу. Паралельно з будівництвом ЕАТС велись роботи по прокладанню абонентських ліній в грунт. Завершено монтаж ЕАТС ємністю 1440 номерів. Великими зусиллями та самовідданою працею було переключено район цукрового заводу та ще декілька районів міста на цифрову АТС. Абоненти відразу відчули переваги та якість даного виду зв’язку. Цифрова АТС надає ряд додаткових видів обслуговування – такі як ідентифікація номера, переадресація виклику, конференц-зв’язок, будильник та багато інших. ЕАТС монтувалась під керівництвом молодого спеціаліста Чумака Сергія Павловича, який, відразу після закінчення школи № 3 м. Шпола, у 1987 році став працівником Укртелекому. Працював лінійним монтером на дільниці сільського зв’язку. У травні 1988 році був призваний в лави Збройних Сил, а у 1990-му, демобілізувавшись, повернувся знову у зв'язок. В цьому ж році став студентом-заочником Київського коледжу зв’язку. У 1993 році, отримавши диплом «молодшого спеціаліста», був переведений на посаду електромеханіка сільського зв’язку. З впровадженням в дію нової цифрової ЕАТС був переведений інженером ЕАТС системи “Дніпро”.

pid-chas-sumlinnoyi-robotu
У 2009 році - переведений на посаду заступника начальника цеху з питань технічної експлуатації. В даний час ЕАТС обслуговує молодий спеціаліст Білецький Артем Сергійович, який народився в 1987 році в м. Вінниці. В 2002 році закінчив Шполянську школу № 3. У цьому ж році став студентом Черкаської академії менеджменту. У 2008-му - одержав диплом магістра за спеціальністю “Економічна кібернетика в інформаційному менеджменті”. У 2006 році став працівником Шполянського цеху електрозв’язку. Розпочав свій трудовий стаж лінійним монтером, а по закінченні вищого навчального закладу отримав диплом магістра. Нині працює інженером на ЕАТС типу «Дніпро». Одним із структурних підрозділів є дільниця сільського зв’язку. В бригаді працюють молоді перспективні працівники, які забезпечують зв'язок з усіма селами Шполянського району. Інженером дільниці сільського зв’язку працює молодий спеціаліст Голос Володимир Борисович, який починав свою трудову діяльність лінійним електромонтером. З часом за сумлінну працю та виконання своїх посадових обов’язків він був переведений на посаду інженера електрозв’язку СТЗ. В наш час дуже поширеним видом зв’язку є Інтернет. ВАТ “Укртелеком” в м. Шпола розпочав надання послуг мережі Інтернет з 2003 року. На сьогоднішній день кількість абонентів складає 500 чоловік.

prokladannya-kabelu

А з 2006 року Укртелеком розпочав надавати нову послугу Інтернет “ОГО”, яка базується на технології ADSL. Це нова технологія , яка дає змогу організувати постійно діючий високошвидкісний доступ до мережі Інтернет по існуючій телефонній лінії. При цьому телефонна лінія залишається вільною і можна одночасно працювати в мережі Інтернет та розмовляти по телефону. На сьогоднішній день кількість абонентів ADSL складає 500, з них - 75 юридичні особи. Обслуговують абонентів ADSL два інженери групи комп’ютерних технологій.

robota-v-reguluvalniy

Сучасний економічний стан цеху телекомунікаційних послуг становить: по місту АТС-5-4100 номерів; ЕАТС «Дніпро» - 1440 номерів; по селу – 3250 номерів; задіяна ємність по місту – 5460 номерів, задіяна ємність по селу – 2965 номерів; кількість радіоточок – 6569, з них по місту - 3301, по селу - 3268. Місячні тарифні доходи по Цеху складають в середньому 378 тис. грн., в тому числі - доходи за послуги Інтернет – 47 тис. грн., за установки телефонів - в середньому 2 тис. грн.. До кінця 2009 року монтована ємність ADSL становила 784 порти, що дало можливість збільшувати кількість користувачів послугами Інтернету. В перспективі відбудеться переключення абонентів аналогової станції АТС-5 на цифрову, а всі повітряні лінії зв’язку будуть замінені на кабельні.