Анонси

1 2 3 4 5

Оголошення

1 2 3 4 5

Громадська думка

Ваш професійний статус:
 

Привітання

Вітаємо з днем народження

Шевченко Оксану Василівну

30 травня

З днем народження щиро вітаєм, Щастя і здоров’я Вам бажаєм, Хай сміється доля ,як калина в лузі, Нехай будуть поруч добрі, вірні друзі.


Зайця Сергія Петровича

31 травня

Хай постiйний успiх, радiсть i достаток, Сиплються до Вас, немов вишневий цвiт. Хай життевий досвiд творить з буднiв свята, А Господь дарує довгих-довгих лiт!


Мазур Наталію Миколаївну

2 червня

З Днем народження вітаєм, Щастя й долі Вам бажаєм, Здоров’я небесної благодаті, Миру й злагоди у хаті. Хай здоров'я, радість і достаток, Сиплються не мов вишневий цвіт, Хай малює доля з буднів свято, І дарує Вам багато літ!


Голуб Оксану Олександрівну

6 червня

Калиною радість в душі хай квітує, Сопілка любові хай серце хвилює, А роси ранкові безмежно і щиро, Щоденно дарують наснагу і силу! З Днем народження вітаєм ! Добра і радощів бажам, Здоров’я на усі літа, Хай в серці квітне доброта.


Глову Галину Василівну

7 червня

Хай здоров’я, радість і достаток, Сиплються немов вишневий цвіт Хай малює доля з буднів свято, І дарує Вам багато літ!


Барбаша Михайла Анатолійовича

8 червня

Хай квітне доля у роках прекрасних, Господь дарує радість і здоров’я. Хай кожен ранок з неба сонцем ясним Осяє Вас і світлом, і любов'ю!


Бурбак Тетяну Валеріївну

11 червня

Бажаємо світлої радості й сили, Ласкавої долі, добра і тепла, Щоб ласку Вам слало небесне світило, Здоров’ям наповнила рідна земля


Білецького Сергія Михайловича

11 червня

Із Днем народження вітаєм ! Добра і радощів бажаєм, Здоров’я на усі літа, Хай в серці квітне доброта.


Лазюк Людмилу Миколаївну

13 червня

Нехай здоров’я завжди добрим буде, Щоб в роботі ладилось усе, За справи добрі хай шанують люди, У дім хай доля затишок несе. Хай горе обходить завжди стороною, А щастя приходить і ллється рікою! Бажаєм тепла, і добра, і любові! Хай Господь дарує многії літа, А в серці довіку живе доброта.


Ракітіна Анатолія Петровича

15 червня

Калиною радість в душі хай квітує, Сопілка любові хай серце хвилює, А роси ранкові безмежно і щиро, Щоденно дарують наснагу і силу!


Колос Галину Юріївну

20 червня

З днем народження щиро вітаєм, Щастя і здоров’я Вам бажаєм, Хай сміється доля ,як калина в лузі, Нехай будуть поруч добрі, вірні друзі.


Романенка Ігоря Івановича

23 червня

Святковим розмаїттям Хай буде все життя, Казковим довголіттям Серед краси й добра.


Пустовіта Володимира Миновича

25 червня

Нехай кожна мить буде повна надії і нехай пощастить здійснити усі свої мрії! Удачі, натхнення й духовного росту, Хай буде в житті усе легко та просто!


Новини відділу Держгеокадастру

Для встановлення або зміни меж адміністративно-територіальних утворень розробляються проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж відповідних адміністративно-територіальних утворень.
Вівторок, 02 лютого 2016, 09:16

    Проекти    землеустрою    щодо   встановлення  (зміни) меж адміністративно-територіальних    утворень розробляються    для створення   повноцінного   життєвого   середовища   та   створення сприятливих   умов   їх   територіального  розвитку,  забезпечення ефективного  використання  потенціалу  територій із збереженням їх природних    ландшафтів   та   історико-культурної цінності, з урахуванням  інтересів  власників  земельних ділянок, землекористувачів,   у   тому   числі  орендарів,  і  затвердженої містобудівної документації.
     Проект    землеустрою    щодо    встановлення (зміни)   меж адміністративно-територіальних одиниць включає:


     а) пояснювальну записку;
     б) завдання на виконання робіт;
     в)   рішення   про   розроблення   проекту  землеустрою  щодо встановлення або зміни меж адміністративно-територіальних одиниць;
     г)  посвідчені  в  установленому  порядку  копії генерального плану  населеного  пункту,  рішень  про  його затвердження (у разі зміни меж населеного пункту);
     ґ)  викопіювання  із схеми землеустрою і техніко-економічного обґрунтування       використання  та  охорони  земель адміністративно-територіальної  одиниці  (утворення),  а у разі її відсутності   -   викопіювання  із  проекту  формування  територій сільських, селищних рад;
     д)  викопіювання із кадастрових карт (планів) з відображенням існуючих (за їх  наявності)     та     проектних    меж адміністративно-територіальної одиниці;
     е)  експлікація  земель  в  існуючих  (за  їх  наявності)  та проектних межах адміністративно-територіальної одиниці;
     є) опис меж адміністративно-територіальних одиниць;
     ж) матеріали погодження проекту;
     з)   матеріали   виносу   меж  адміністративно-територіальних одиниць   в  натуру  (на  місцевість)  з  каталогом  координат  їх поворотних точок.
     Проект  землеустрою  щодо  зміни  меж  населеного пункту може також  передбачати  пов'язані  із  цим  зміни  меж  інших суміжних адміністративних  одиниць,  якщо  прийняття  рішення  про їх зміну згідно із законом належить до компетенції одного органу.
     Межі  адміністративно-територіальних  одиниць визначаються як по суходолу, так і по водному простору.
     Проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж сіл, селищ, міст  розробляються  за  рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради.
     Проект  землеустрою  щодо  встановлення  (зміни)  меж  району розробляється за рішенням відповідної районної ради, а у разі якщо районна рада не утворена - обласної ради.
     Проект    землеустрою    щодо    встановлення   (зміни)   меж адміністративно-територіальної    одиниці    підлягає   погодженню сільськими,   селищними,  міськими,  районними  радами,  районними державними  адміністраціями,  за рахунок території яких планується здійснити  розширення  її  меж.  У  разі розширення меж населеного пункту за рахунок території, яка не входить до складу відповідного району,  або  якщо районна рада не утворена, проект погоджується з Радою  міністрів  Автономної  Республіки  Крим, обласною державною адміністрацією.
     У  разі  встановлення  меж  міст  проект також погоджується з Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною радою.
     Рішення  про  встановлення   (зміну)  меж адміністративно-територіальних  одиниць  є  одночасно рішенням про затвердження проектів землеустрою щодо їх встановлення (зміни).
     Проект    землеустрою    щодо    встановлення   (зміни)  меж адміністративно-територіальних  одиниць складається у паперовій та електронній (цифровій) формах.
     Відомості  про  встановлення   (зміну) меж адміністративно-територіальних  одиниць  вносяться  до  Державного земельного  кадастру.  Відомості  про  встановлені  (змінені) межі адміністративно-територіальних  одиниць  зазначаються  у  витязі з Державного   земельного   кадастру,   який   безоплатно  видається відповідній   сільській,  селищній,  міській,  районній,  обласній раді.
       Складовою  частиною  проекту  землеустрою щодо встановлення і зміни  меж населеного пункту є перелік земельних ділянок державної власності     (із     зазначенням    їх    кадастрових    номерів, місцезнаходження,  площі та цільового призначення), які переходять у комунальну власність відповідної територіальної громади
Відповідно до Порядку ведення Державного земельного кадастру для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць Державному кадастровому реєстраторові подаються:
1) заява про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру,;
2) документація із землеустрою та оцінки земель, документи, які згідно з пунктом 97 цього Порядку є підставою для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру;
3) електронний документ.
   До Державного земельного кадастру вносяться відомості (зміни до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць, на підставі:
1) щодо повних назв адміністративно-територіальних одиниць та суміжних адміністративно-територіальних одиниць:
довідника "Україна. Адміністративно-територіальний устрій" до прийняття закону про адміністративно-територіальний устрій;
Державного реєстру географічних назв;
відповідного рішення органу державної влади або органу місцевого самоврядування;
2) щодо меж адміністративно-територіальної одиниці:
проектів землеустрою щодо встановлення та зміни меж адміністративно-територіальних одиниць;
проектів формування території і встановлення меж селищних, сільських рад (якщо межі встановлені до набрання чинності Законом України "Про землеустрій");
3) щодо площі земель у межах території адміністративно-територіальної одиниці:
проектів землеустрою щодо встановлення та зміни меж адміністративно-територіальних одиниць;
проектів формування території і встановлення меж селищних, сільських рад (якщо межі встановлені до набрання чинності Законом України "Про землеустрій");
державної статистичної звітності - до 2015 року;
4) щодо інформації про акти, на підставі яких встановлені та змінені межі адміністративно-територіальних одиниць, - відповідного рішення органу державної влади або органу місцевого самоврядування;
5) щодо відомостей про категорії земель у межах адміністративно-територіальної одиниці:
матеріалів інвентаризації земель;
схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель у межах адміністративно-територіальних одиниць;
6) щодо угідь адміністративно-територіальної одиниці:
проектів землеустрою щодо забезпечення еколого-економічного обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь (щодо земель сільськогосподарського призначення);
проектів землеустрою щодо впорядкування існуючих землеволодінь і землекористувань (щодо земель інших категорій);
матеріалів інвентаризації земель;
7) щодо економічної оцінки земель в межах території адміністративно-територіальної одиниці - технічної документації з такої оцінки;
8) щодо нормативної грошової оцінки земель в межах території адміністративно-територіальної одиниці - технічної документації з такої оцінки;
9) відомості про бонітування ґрунтів адміністративно-територіальної одиниці - технічної документації з бонітування ґрунтів;
10) щодо розподілу земель між власниками, користувачами:
державної статистичної звітності - до 2015 року;
даних державного реєстру земель;
даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  Підставою для відмови у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць є:
1) подання передбачених  документів  не в повному обсязі;
2) невідповідність поданих документів передбаченим вимогам,
  Відомості про землі в межах адміністративно-територіальної одиниці щодо обмежень у використанні земель та режимоутворюючих об'єктів вносяться до Державного земельного кадастру.
  Державний кадастровий реєстратор протягом п'яти робочих днів з моменту внесення до Державного земельного кадастру відомостей,  за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру узагальнює такі відомості та вносить їх до Державного земельного кадастру.

 

Начальник відділу Держгеокадастру
у Шполянському районі     С.П. Заєць